firme curatenie
.

Firme curatenie

Cautari similare:
   firme ofer lucrari      www.fdfirmex.com      firme mobilier      fdfirmex.com      firme tamplarie      firme izolatie      toate firmele      ustensile curatenie      firmex      curatenie industriala   
[Pagina 1 din 2]  2 

curatenie menaj intretinere birouri firme curatenie

Cei care vor semna cu noi un contract pe o perioada de timp indelungata , vor beneficia odata pe luna de o curatenie generala gratuita la domiciliul acestora .In acelasi timp oferim si servicii pentru cei care din motive personale vor sa faca curatenie in apartamente anumitor sectoare cum ar fi curatenie baie , curatenie bucatarie , curatenie dormitor , curatenie sufragerie hol, balcon , mansarda etc .

tarife curatenie bucuresti firme de curatenie bucuresti

Preturi curatenie dupa constructor intre 5 - 10 lei mp pentru locuinte . Preturile sunt informative si pot suferi modificari numai in cazul in care detaliile de la telefon nu corespund cu cele de la fata locului. Toate preturile la curatenie au TVA inclus

tarife firme curatenie ieftine apartamente

Servicii de curatenie oferite de firma de curatenie acopera o gama foarte variata de servicii de curatenie . Apartamente,vile,scoli,gradinite,garaje sau magazine. Spalarea geamurilor la magazine dar si la apartamente.Curatat canapele si fotolii din piele dar si din material textile la domiciliul clientului. Tarife curatenie destul de avantajoase pentru toate categoriile de clienti. Preturi la curatenie fixate in functie de distanta locatiei,complexitatea lucrarii. Certto Clean Ofera servicii de curatenie de cea mai buna calitate lucrand cu solutii profesionale. Angajatii sunt calificati sa lucreze cu produsele si aparatura necesara curateniei . Curatenie locuinte - apartamente - vile - case

firme de curatenie , firme curatenie , curatenie , firma de curatenie , firma curatenie , tarife la firme de curatenie , firme de curatenie bucuresti , curatenie bucuresti

Firma de curatenie Bucuresti... Certto este firma de curatenie de care aveti nevoie avand referinte bune in domeniul curatenie dupa constructor,curatenie generala sau curatenie de intretinere. Curatenie... Servicii de curatenie oferite de firma de curatenie Certto acopera o gama foarte variata de servicii de curatenie . Apartamente,vile,scoli,gradinite,garaje sau magazine. Spalarea geamurilor la magazine dar si la apartamente.Curatat canapele si fotolii din piele dar si din material textil.

Amenajari Constructii Curatenie

Firma AVIS STAR CONSTRUCT va ofera servicii de calitate fara ca momentele de relaxare sau afacerile dumneavoastra sa fie intrerupte. CONSTRUCTII CIVILE LA ROSU(materiale incluse)-150-170euro/mp MANOPERA CONSTRUCTIE-35-50euro/mp CONSTRUCTII CIVILE LA CHEIE-350-400euro/mp Amenajari interioare Servicii profesionale de curatenie pentru apartamente,case,vile,spatii comerciale,birouri, banci, institutii scari de bloc in Bucuresti si in alte judete. Oferim solutii complete pentru intretinerea curateniei in sedii de firme, cladiri de birouri, spatii industriale si comerciale sau resedinte persoane fizice. - asiguram SERVICII DE CALITATE - prestam o gama completa de servicii - asiguram flexibilitate in stabilirea ofertelor - lucram cu personal calificat si echipamente profesionale

Servicii de alpinism utilitar si lucru la inaltime.Constructii civile si industriale

S.C. MARALP S.R.L este una dintre principalele firme de prestari servicii in domeniul alpinismului utilitar de pe piata judetului Timis. Specializati in lucrari la inaltime folosind tehnica specifica de alpinism utilitar putem executa in conditii de maxima siguranta si cu o calitate superioara, lucrari in urmatoarele domenii: constructii, curatenie, publicitate si telecomunicatii in Timisoara si in partea de vest a Romaniei. Echipa noastra este formata din personal calificat in meseria de alpinist utilitar cu o vasta experienta in domeniul constructiilor. Echipamentele noastre de lucru la inaltime sunt furnizate de producatori autorizati, insotite de certificate de conformitate. Echipamentele noastre au o performanta ridicata ceea ce permite realizarea unor lucrari cu grad mare de dificultate si la standarde ridicate de calitate. Datorita experientei acumulata de-a lungul anilor, numarul clientilor care apeleaza la serviciile noastre este in continua crestere. Maralp SRL detine CERTIFICAT DE ACREDITARE SUCERT pentru domeniul de activitate CONSTRUCTII care are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2001. Servicii de alpinism utilitar si lucru la inaltime. Constructii. Termosistem. Serviciide constructie. Termoizolatie fatade. Ofera servicii in sectiunea vopsitorii. Alpinism Utilitar - solutia eficienta pentru lucrari la inaltime. Alpinism utilitar in constructii: - reparatii tencuieli (fatade blocuri) - termosistem, termoizolatii (polistiren, pluta, izopren) - vopsitorie, zugraveli, aplicatii conducte, jgheaburi, burlane - reparatii si intretinere acoperisuri inalte sau cu acces dificil - diverse montaje in pereti si structuri de beton - inchidere rosturi intre blocuri - lucrari de intretinere silozuri, furnale etc - vopsitorii de piloni - montaje de suporti antene - montaje cabluri si componente de telecomunicatii - montare antene GSM Alpinism utilitar in constructii si intretinere fatade: - spalare geamuri sau fatade - siliconare geamuri, schimbare geamuri (cladiri inalte, hale) - lacuire alucobond sau aluminiu - slefuire marmura Alpinism utilitar in publicitate: - montare: afise, bannere, casete luminoase, mesh-uri, spoturi, backlituri, frontlituri, autocolante - picturi publicitare - montare litere spatiale volumetrice Alte servicii in alpinism utilitar - liftari echipamente grele - toaletari arbori - salvari animale - escaladari apartamente (deblocari usi) - decopertari tencuieli deteriorate - degajari zone cu risc (turturi, zapada) - controale nedistructive, inspectii foto si video - masuratori in zone greu accesibile - iluminare ambientala (de sarbatori) - montaj spoturi / decoratiuni luminoase - aparitii in show-uri / spectacole / filme - aparitii lansari diverse / promovari etc

depozitare arhiva

www.premiermoving.ro PREMIER MOVING & STORAGE este o companie dinamica, specializata in mutari locale si internationale de efecte personale si relocari de toate tipurile, asigurand un maximum de profesionalism si eficienta. Afilierea noastra la Hosehold Goods Association of America si IPATA, si recomandarile clientilor care au folosit serviciile noastre va garanteaza standardul si profesionalismul nostru. PREMIER MOVING & STORAGE va poate oferi mutari profesionale internationale si locale in sistem "door to door" . Mutari Locale O mutare cu sanse mari de reusita, consta in coordonare, comunicare, angajament profesionalism si corectitudine. Pentru orice mutare locala in/din Bucuresti sau alte localitati, PREMIER MOVING & STORAGE va ofera solutia optima de care aveti nevoie pentru o mutare fara stres si fara consumarea timpului Dumneavoastra . Consultantii nostri specilizati in acest domeniu vor estima volumul efectelor personale si mobilierului la domiciliul Dumneavoastra sau telefonic urmand sa stabileasca de comun acord programul cel mai potrivit pentru mutarea bunurilor. Etapele mutarii: • stabilirea volumului care va fi mutat si a necesarului de materiale folosite pentru mutarea propriu-zisa; • stabilirea unui program al mutarii care va avantajeaza; • livrare cutii in avans, la cererea Dumneavoastra; • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea bunurilor is mobilierului conform programului.; • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra; • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente(la cererea Beneficiarului); • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie. Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare bunuri, dezasamblare / asamblare mobilier si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Puteti conta pe noi oricand! Mutari birouri Departamentul nostru specializat in mutari firme/ ambasade si proiecte de mare anvergura va poate oferi o planificare a mutarii si transportului pe etape astfel incat mutarea firmei va deveni o problema rezolvata "peste weekend". Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare documente/ arhiva, dezasamblare / asamblare mobilier de birou si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Etapele mutarii: • stabilirea volumului ce urmeaza a fi mutat; • planificarea mutarii; • livrarea cutiilor si etichetelor in avans, in vederea impachetarii dosarelor si a altor articole de birou; • etichetarea mobilierului (nume angajat, camera, etaj la noua locatie); • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea documentelor/arhiva si mobilierului conform programului • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra sau planului cladirii; • recomandarea materialelor de impachetat cele mai potrivite pentru protejarea mobilierului de birou si a echipamentelor Dumneavoastra; • repartizarea cutilor pe departamente/nume angajat (ex. arhiva, contabilitate, resurse umane, etc); • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • ridicarea cutiilor ramase la sediul firmei in urma mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente (la cererea Beneficiarului) • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie Puteti conta pe noi oricand ! Lucram si in week-end ! Mutari internationale Divizia noastra de mutari internationale este specializata in mutari “door to door”, complete cat si grupaje. Coordonarea intregii operatiuni cu ajutorul partenerilor nostri internationali, va garanteaza o mutare perfecta, inclusiv mutarea autoturismului, a animalelor de companie dragi Dumneavoastra, a barcii cu motor, etc. Folosirea materialelor concepute pentru mutarile internationale de o calitate deosebita, face ca bunurile dumneavoastra sa fie protejate din momentul in care au fost impachetate de echipa noastra pana in momentul livrarii la noua Dumneavoastra resedinta. Materialele folosite la mutare: • cutii cu umerase speciale pentru transportul hainelor pe umers; • folie de plastic cu bule pentru protejarea mobilierului pe durata transportului; • role cu 5 straturi de carton pentru protejarea mobilierului; • hartie fara acid folosita la protejarea mobilierului impotriva zgirieturilor produse de cartonul normal neprelucrat; • cutii de carton foarte rezistente, special ramforsate, de diferite dimensiuni pentru transportul echipamentelor electronice si electrocasnice; • cutii speciale pentru transportul tablourilor cu/fara rama; • cutii pentru saltele; • cutii din lemn pentru obiecte de arta, fragile (pian, statuete, tablouri) concepute pentru fiecare obiect. Noi asiguram urmatoarele servicii de mutare: • formalitati vama import/export; • impachetare /despachetare mobilier si efecte personale; • dezasamblare /asamblare mobilier; • transport maritim, rutier, aerian ; • repatriere / emigrare din Roamania ; • inmatriculari / radieri auto; • servicii depozitare mobilier / efecte personale/ echipamente; • decuplari / recuplari instalatii gaze / apa / electricitate. Partenerul nostru din tara de destinatie se va ocupa de formalitatile vamale de import, daca este cazul, livrarea, descarcarea si despachetarea in noua resedinta a tuturor bunurilor dumneavoastra. Totodata pentru a fi siguri ca mobilierul a ajuns in conditii excelente, coletele vor fi verificate conform inventarului intocmit la data incarcarii in camion/container. Mutari animale Daca va mutati in alta tara si doriti sa va luati si animalul de companie cu Dumneavoastra, va putem ajuta si in aceasta problema. Noi asiguram: • obtinerea carnetului international de calatorie; • asistenta vamala; • recomandari pentru calatoriile internationale; • sfaturi utile pentru dumneavoastra; • cusca specializata pentru transportul international; • transport international rutier/ aerian catre orice destinatie; • servicii la destinatie effectuate de catre partenerii nostri; • livrare la adresa dumneavoastra; • servicii de acomodare si asistenta veterinara. Servicii depozitare In cazul in care doriti depozitarea bunurilor dumneavoastra, sau noua resedinta nu este finalizata si aveti nevoie de un spatiu de depozitare va stam la dispozitie. Depozitul nostru este situat in Bucuresti, avand paza si monitorizare. Tarifarea se va face: • pentru efecte personale se va tarifa pe metru cub/luna sau o parte din luna in functie de perioada dorita de dumneavoastra; • pentru marfuri paletate se va tarifa pe mp sau palet/zi/sau parte din zi. Manipularea intrare/iesire depozit (atat a bunurilor cat si a paletilor) se va taxa o singura data. La cererea dumneavoastra se pot livra colete/paleti din volumul total al bunurilor/marfii depozitate contra cost. Bunurile dumneavoastra beneficiaza de asigurarea pe care PREMIER MOVING & STORAGE o ofera pentru acest tip de serviciu. Mutari ehcipament IT Compania noastra ofera servicii de mutari rackuri, servere, surse neintreruptibile de tensiune (ups-uri), calculatoare, atat pe plan local cat si international. Tarifele difera in functie de greutate, volum, etaj si acces in ambele locatii cat si distanta intre localitati (daca este cazul). De asemenea va putem oferi si servicii de demontare rackuri in vederea transportului cat si ambalarea acestora. Pentru a va oferi o cotatie de pret cat mai exacta, un reprezentant al companiei noastre va efectua o estimare gratuita a echipamentelor ce urmeaza a fi mutate. Servicii relocare In cazul in care doriti realizarea unui proiect la cheie va stam la dispozitie cu departamentul nostru imobiliar care va poate oferi asistenta la vinderea sau cumpararea imobilelor din Romania. • Legitimatii de sedere temporara; • Interfata culturala (orientare turistica, prezentarea obiectivelor de interes cultural si turstic) • Recomandari scoala; • Real estate (consiliere specializata in domeniul imobiliar).

hirtie de ambalat

www.premiermoving.ro PREMIER MOVING & STORAGE este o companie dinamica, specializata in mutari locale si internationale de efecte personale si relocari de toate tipurile, asigurand un maximum de profesionalism si eficienta. Afilierea noastra la Hosehold Goods Association of America si IPATA, si recomandarile clientilor care au folosit serviciile noastre va garanteaza standardul si profesionalismul nostru. PREMIER MOVING & STORAGE va poate oferi mutari profesionale internationale si locale in sistem "door to door" . Mutari Locale O mutare cu sanse mari de reusita, consta in coordonare, comunicare, angajament profesionalism si corectitudine. Pentru orice mutare locala in/din Bucuresti sau alte localitati, PREMIER MOVING & STORAGE va ofera solutia optima de care aveti nevoie pentru o mutare fara stres si fara consumarea timpului Dumneavoastra . Consultantii nostri specilizati in acest domeniu vor estima volumul efectelor personale si mobilierului la domiciliul Dumneavoastra sau telefonic urmand sa stabileasca de comun acord programul cel mai potrivit pentru mutarea bunurilor. Etapele mutarii: • stabilirea volumului care va fi mutat si a necesarului de materiale folosite pentru mutarea propriu-zisa; • stabilirea unui program al mutarii care va avantajeaza; • livrare cutii in avans, la cererea Dumneavoastra; • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea bunurilor is mobilierului conform programului.; • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra; • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente(la cererea Beneficiarului); • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie. Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare bunuri, dezasamblare / asamblare mobilier si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Puteti conta pe noi oricand! Mutari birouri Departamentul nostru specializat in mutari firme/ ambasade si proiecte de mare anvergura va poate oferi o planificare a mutarii si transportului pe etape astfel incat mutarea firmei va deveni o problema rezolvata "peste weekend". Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare documente/ arhiva, dezasamblare / asamblare mobilier de birou si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Etapele mutarii: • stabilirea volumului ce urmeaza a fi mutat; • planificarea mutarii; • livrarea cutiilor si etichetelor in avans, in vederea impachetarii dosarelor si a altor articole de birou; • etichetarea mobilierului (nume angajat, camera, etaj la noua locatie); • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea documentelor/arhiva si mobilierului conform programului • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra sau planului cladirii; • recomandarea materialelor de impachetat cele mai potrivite pentru protejarea mobilierului de birou si a echipamentelor Dumneavoastra; • repartizarea cutilor pe departamente/nume angajat (ex. arhiva, contabilitate, resurse umane, etc); • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • ridicarea cutiilor ramase la sediul firmei in urma mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente (la cererea Beneficiarului) • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie Puteti conta pe noi oricand ! Lucram si in week-end ! Mutari internationale Divizia noastra de mutari internationale este specializata in mutari “door to door”, complete cat si grupaje. Coordonarea intregii operatiuni cu ajutorul partenerilor nostri internationali, va garanteaza o mutare perfecta, inclusiv mutarea autoturismului, a animalelor de companie dragi Dumneavoastra, a barcii cu motor, etc. Folosirea materialelor concepute pentru mutarile internationale de o calitate deosebita, face ca bunurile dumneavoastra sa fie protejate din momentul in care au fost impachetate de echipa noastra pana in momentul livrarii la noua Dumneavoastra resedinta. Materialele folosite la mutare: • cutii cu umerase speciale pentru transportul hainelor pe umers; • folie de plastic cu bule pentru protejarea mobilierului pe durata transportului; • role cu 5 straturi de carton pentru protejarea mobilierului; • hartie fara acid folosita la protejarea mobilierului impotriva zgirieturilor produse de cartonul normal neprelucrat; • cutii de carton foarte rezistente, special ramforsate, de diferite dimensiuni pentru transportul echipamentelor electronice si electrocasnice; • cutii speciale pentru transportul tablourilor cu/fara rama; • cutii pentru saltele; • cutii din lemn pentru obiecte de arta, fragile (pian, statuete, tablouri) concepute pentru fiecare obiect. Noi asiguram urmatoarele servicii de mutare: • formalitati vama import/export; • impachetare /despachetare mobilier si efecte personale; • dezasamblare /asamblare mobilier; • transport maritim, rutier, aerian ; • repatriere / emigrare din Roamania ; • inmatriculari / radieri auto; • servicii depozitare mobilier / efecte personale/ echipamente; • decuplari / recuplari instalatii gaze / apa / electricitate. Partenerul nostru din tara de destinatie se va ocupa de formalitatile vamale de import, daca este cazul, livrarea, descarcarea si despachetarea in noua resedinta a tuturor bunurilor dumneavoastra. Totodata pentru a fi siguri ca mobilierul a ajuns in conditii excelente, coletele vor fi verificate conform inventarului intocmit la data incarcarii in camion/container. Mutari animale Daca va mutati in alta tara si doriti sa va luati si animalul de companie cu Dumneavoastra, va putem ajuta si in aceasta problema. Noi asiguram: • obtinerea carnetului international de calatorie; • asistenta vamala; • recomandari pentru calatoriile internationale; • sfaturi utile pentru dumneavoastra; • cusca specializata pentru transportul international; • transport international rutier/ aerian catre orice destinatie; • servicii la destinatie effectuate de catre partenerii nostri; • livrare la adresa dumneavoastra; • servicii de acomodare si asistenta veterinara. Servicii depozitare In cazul in care doriti depozitarea bunurilor dumneavoastra, sau noua resedinta nu este finalizata si aveti nevoie de un spatiu de depozitare va stam la dispozitie. Depozitul nostru este situat in Bucuresti, avand paza si monitorizare. Tarifarea se va face: • pentru efecte personale se va tarifa pe metru cub/luna sau o parte din luna in functie de perioada dorita de dumneavoastra; • pentru marfuri paletate se va tarifa pe mp sau palet/zi/sau parte din zi. Manipularea intrare/iesire depozit (atat a bunurilor cat si a paletilor) se va taxa o singura data. La cererea dumneavoastra se pot livra colete/paleti din volumul total al bunurilor/marfii depozitate contra cost. Bunurile dumneavoastra beneficiaza de asigurarea pe care PREMIER MOVING & STORAGE o ofera pentru acest tip de serviciu. Mutari ehcipament IT Compania noastra ofera servicii de mutari rackuri, servere, surse neintreruptibile de tensiune (ups-uri), calculatoare, atat pe plan local cat si international. Tarifele difera in functie de greutate, volum, etaj si acces in ambele locatii cat si distanta intre localitati (daca este cazul). De asemenea va putem oferi si servicii de demontare rackuri in vederea transportului cat si ambalarea acestora. Pentru a va oferi o cotatie de pret cat mai exacta, un reprezentant al companiei noastre va efectua o estimare gratuita a echipamentelor ce urmeaza a fi mutate. Servicii relocare In cazul in care doriti realizarea unui proiect la cheie va stam la dispozitie cu departamentul nostru imobiliar care va poate oferi asistenta la vinderea sau cumpararea imobilelor din Romania. • Legitimatii de sedere temporara; • Interfata culturala (orientare turistica, prezentarea obiectivelor de interes cultural si turstic) • Recomandari scoala; • Real estate (consiliere specializata in domeniul imobiliar).

CUTII DE CARTON

www.premiermoving.ro PREMIER MOVING & STORAGE este o companie dinamica, specializata in mutari locale si internationale de efecte personale si relocari de toate tipurile, asigurand un maximum de profesionalism si eficienta. Afilierea noastra la Hosehold Goods Association of America si IPATA, si recomandarile clientilor care au folosit serviciile noastre va garanteaza standardul si profesionalismul nostru. PREMIER MOVING & STORAGE va poate oferi mutari profesionale internationale si locale in sistem "door to door" . Mutari Locale O mutare cu sanse mari de reusita, consta in coordonare, comunicare, angajament profesionalism si corectitudine. Pentru orice mutare locala in/din Bucuresti sau alte localitati, PREMIER MOVING & STORAGE va ofera solutia optima de care aveti nevoie pentru o mutare fara stres si fara consumarea timpului Dumneavoastra . Consultantii nostri specilizati in acest domeniu vor estima volumul efectelor personale si mobilierului la domiciliul Dumneavoastra sau telefonic urmand sa stabileasca de comun acord programul cel mai potrivit pentru mutarea bunurilor. Etapele mutarii: • stabilirea volumului care va fi mutat si a necesarului de materiale folosite pentru mutarea propriu-zisa; • stabilirea unui program al mutarii care va avantajeaza; • livrare cutii in avans, la cererea Dumneavoastra; • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea bunurilor is mobilierului conform programului.; • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra; • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente(la cererea Beneficiarului); • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie. Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare bunuri, dezasamblare / asamblare mobilier si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Puteti conta pe noi oricand! Mutari birouri Departamentul nostru specializat in mutari firme/ ambasade si proiecte de mare anvergura va poate oferi o planificare a mutarii si transportului pe etape astfel incat mutarea firmei va deveni o problema rezolvata "peste weekend". Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare documente/ arhiva, dezasamblare / asamblare mobilier de birou si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Etapele mutarii: • stabilirea volumului ce urmeaza a fi mutat; • planificarea mutarii; • livrarea cutiilor si etichetelor in avans, in vederea impachetarii dosarelor si a altor articole de birou; • etichetarea mobilierului (nume angajat, camera, etaj la noua locatie); • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea documentelor/arhiva si mobilierului conform programului • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra sau planului cladirii; • recomandarea materialelor de impachetat cele mai potrivite pentru protejarea mobilierului de birou si a echipamentelor Dumneavoastra; • repartizarea cutilor pe departamente/nume angajat (ex. arhiva, contabilitate, resurse umane, etc); • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • ridicarea cutiilor ramase la sediul firmei in urma mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente (la cererea Beneficiarului) • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie Puteti conta pe noi oricand ! Lucram si in week-end ! Mutari internationale Divizia noastra de mutari internationale este specializata in mutari “door to door”, complete cat si grupaje. Coordonarea intregii operatiuni cu ajutorul partenerilor nostri internationali, va garanteaza o mutare perfecta, inclusiv mutarea autoturismului, a animalelor de companie dragi Dumneavoastra, a barcii cu motor, etc. Folosirea materialelor concepute pentru mutarile internationale de o calitate deosebita, face ca bunurile dumneavoastra sa fie protejate din momentul in care au fost impachetate de echipa noastra pana in momentul livrarii la noua Dumneavoastra resedinta. Materialele folosite la mutare: • cutii cu umerase speciale pentru transportul hainelor pe umers; • folie de plastic cu bule pentru protejarea mobilierului pe durata transportului; • role cu 5 straturi de carton pentru protejarea mobilierului; • hartie fara acid folosita la protejarea mobilierului impotriva zgirieturilor produse de cartonul normal neprelucrat; • cutii de carton foarte rezistente, special ramforsate, de diferite dimensiuni pentru transportul echipamentelor electronice si electrocasnice; • cutii speciale pentru transportul tablourilor cu/fara rama; • cutii pentru saltele; • cutii din lemn pentru obiecte de arta, fragile (pian, statuete, tablouri) concepute pentru fiecare obiect. Noi asiguram urmatoarele servicii de mutare: • formalitati vama import/export; • impachetare /despachetare mobilier si efecte personale; • dezasamblare /asamblare mobilier; • transport maritim, rutier, aerian ; • repatriere / emigrare din Roamania ; • inmatriculari / radieri auto; • servicii depozitare mobilier / efecte personale/ echipamente; • decuplari / recuplari instalatii gaze / apa / electricitate. Partenerul nostru din tara de destinatie se va ocupa de formalitatile vamale de import, daca este cazul, livrarea, descarcarea si despachetarea in noua resedinta a tuturor bunurilor dumneavoastra. Totodata pentru a fi siguri ca mobilierul a ajuns in conditii excelente, coletele vor fi verificate conform inventarului intocmit la data incarcarii in camion/container. Mutari animale Daca va mutati in alta tara si doriti sa va luati si animalul de companie cu Dumneavoastra, va putem ajuta si in aceasta problema. Noi asiguram: • obtinerea carnetului international de calatorie; • asistenta vamala; • recomandari pentru calatoriile internationale; • sfaturi utile pentru dumneavoastra; • cusca specializata pentru transportul international; • transport international rutier/ aerian catre orice destinatie; • servicii la destinatie effectuate de catre partenerii nostri; • livrare la adresa dumneavoastra; • servicii de acomodare si asistenta veterinara. Servicii depozitare In cazul in care doriti depozitarea bunurilor dumneavoastra, sau noua resedinta nu este finalizata si aveti nevoie de un spatiu de depozitare va stam la dispozitie. Depozitul nostru este situat in Bucuresti, avand paza si monitorizare. Tarifarea se va face: • pentru efecte personale se va tarifa pe metru cub/luna sau o parte din luna in functie de perioada dorita de dumneavoastra; • pentru marfuri paletate se va tarifa pe mp sau palet/zi/sau parte din zi. Manipularea intrare/iesire depozit (atat a bunurilor cat si a paletilor) se va taxa o singura data. La cererea dumneavoastra se pot livra colete/paleti din volumul total al bunurilor/marfii depozitate contra cost. Bunurile dumneavoastra beneficiaza de asigurarea pe care PREMIER MOVING & STORAGE o ofera pentru acest tip de serviciu. Mutari ehcipament IT Compania noastra ofera servicii de mutari rackuri, servere, surse neintreruptibile de tensiune (ups-uri), calculatoare, atat pe plan local cat si international. Tarifele difera in functie de greutate, volum, etaj si acces in ambele locatii cat si distanta intre localitati (daca este cazul). De asemenea va putem oferi si servicii de demontare rackuri in vederea transportului cat si ambalarea acestora. Pentru a va oferi o cotatie de pret cat mai exacta, un reprezentant al companiei noastre va efectua o estimare gratuita a echipamentelor ce urmeaza a fi mutate. Servicii relocare In cazul in care doriti realizarea unui proiect la cheie va stam la dispozitie cu departamentul nostru imobiliar care va poate oferi asistenta la vinderea sau cumpararea imobilelor din Romania. • Legitimatii de sedere temporara; • Interfata culturala (orientare turistica, prezentarea obiectivelor de interes cultural si turstic) • Recomandari scoala; • Real estate (consiliere specializata in domeniul imobiliar).

IMPACHETARI

PREMIER MOVING & STORAGE este o companie dinamica, specializata in mutari locale si internationale de efecte personale si relocari de toate tipurile, asigurand un maximum de profesionalism si eficienta. Afilierea noastra la Hosehold Goods Association of America si IPATA, si recomandarile clientilor care au folosit serviciile noastre va garanteaza standardul si profesionalismul nostru. PREMIER MOVING & STORAGE va poate oferi mutari profesionale internationale si locale in sistem "door to door" . Mutari Locale O mutare cu sanse mari de reusita, consta in coordonare, comunicare, angajament profesionalism si corectitudine. Pentru orice mutare locala in/din Bucuresti sau alte localitati, PREMIER MOVING & STORAGE va ofera solutia optima de care aveti nevoie pentru o mutare fara stres si fara consumarea timpului Dumneavoastra . Consultantii nostri specilizati in acest domeniu vor estima volumul efectelor personale si mobilierului la domiciliul Dumneavoastra sau telefonic urmand sa stabileasca de comun acord programul cel mai potrivit pentru mutarea bunurilor. Etapele mutarii: • stabilirea volumului care va fi mutat si a necesarului de materiale folosite pentru mutarea propriu-zisa; • stabilirea unui program al mutarii care va avantajeaza; • livrare cutii in avans, la cererea Dumneavoastra; • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea bunurilor is mobilierului conform programului.; • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra; • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente(la cererea Beneficiarului); • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie. Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare bunuri, dezasamblare / asamblare mobilier si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Puteti conta pe noi oricand! Mutari birouri Departamentul nostru specializat in mutari firme/ ambasade si proiecte de mare anvergura va poate oferi o planificare a mutarii si transportului pe etape astfel incat mutarea firmei va deveni o problema rezolvata "peste weekend". Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare documente/ arhiva, dezasamblare / asamblare mobilier de birou si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Etapele mutarii: • stabilirea volumului ce urmeaza a fi mutat; • planificarea mutarii; • livrarea cutiilor si etichetelor in avans, in vederea impachetarii dosarelor si a altor articole de birou; • etichetarea mobilierului (nume angajat, camera, etaj la noua locatie); • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea documentelor/arhiva si mobilierului conform programului • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra sau planului cladirii; • recomandarea materialelor de impachetat cele mai potrivite pentru protejarea mobilierului de birou si a echipamentelor Dumneavoastra; • repartizarea cutilor pe departamente/nume angajat (ex. arhiva, contabilitate, resurse umane, etc); • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • ridicarea cutiilor ramase la sediul firmei in urma mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente (la cererea Beneficiarului) • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie Puteti conta pe noi oricand ! Lucram si in week-end ! Mutari internationale Divizia noastra de mutari internationale este specializata in mutari “door to door”, complete cat si grupaje. Coordonarea intregii operatiuni cu ajutorul partenerilor nostri internationali, va garanteaza o mutare perfecta, inclusiv mutarea autoturismului, a animalelor de companie dragi Dumneavoastra, a barcii cu motor, etc. Folosirea materialelor concepute pentru mutarile internationale de o calitate deosebita, face ca bunurile dumneavoastra sa fie protejate din momentul in care au fost impachetate de echipa noastra pana in momentul livrarii la noua Dumneavoastra resedinta. Materialele folosite la mutare: • cutii cu umerase speciale pentru transportul hainelor pe umers; • folie de plastic cu bule pentru protejarea mobilierului pe durata transportului; • role cu 5 straturi de carton pentru protejarea mobilierului; • hartie fara acid folosita la protejarea mobilierului impotriva zgirieturilor produse de cartonul normal neprelucrat; • cutii de carton foarte rezistente, special ramforsate, de diferite dimensiuni pentru transportul echipamentelor electronice si electrocasnice; • cutii speciale pentru transportul tablourilor cu/fara rama; • cutii pentru saltele; • cutii din lemn pentru obiecte de arta, fragile (pian, statuete, tablouri) concepute pentru fiecare obiect. Noi asiguram urmatoarele servicii de mutare: • formalitati vama import/export; • impachetare /despachetare mobilier si efecte personale; • dezasamblare /asamblare mobilier; • transport maritim, rutier, aerian ; • repatriere / emigrare din Roamania ; • inmatriculari / radieri auto; • servicii depozitare mobilier / efecte personale/ echipamente; • decuplari / recuplari instalatii gaze / apa / electricitate. Partenerul nostru din tara de destinatie se va ocupa de formalitatile vamale de import, daca este cazul, livrarea, descarcarea si despachetarea in noua resedinta a tuturor bunurilor dumneavoastra. Totodata pentru a fi siguri ca mobilierul a ajuns in conditii excelente, coletele vor fi verificate conform inventarului intocmit la data incarcarii in camion/container. Mutari animale Daca va mutati in alta tara si doriti sa va luati si animalul de companie cu Dumneavoastra, va putem ajuta si in aceasta problema. Noi asiguram: • obtinerea carnetului international de calatorie; • asistenta vamala; • recomandari pentru calatoriile internationale; • sfaturi utile pentru dumneavoastra; • cusca specializata pentru transportul international; • transport international rutier/ aerian catre orice destinatie; • servicii la destinatie effectuate de catre partenerii nostri; • livrare la adresa dumneavoastra; • servicii de acomodare si asistenta veterinara. Servicii depozitare In cazul in care doriti depozitarea bunurilor dumneavoastra, sau noua resedinta nu este finalizata si aveti nevoie de un spatiu de depozitare va stam la dispozitie. Depozitul nostru este situat in Bucuresti, avand paza si monitorizare. Tarifarea se va face: • pentru efecte personale se va tarifa pe metru cub/luna sau o parte din luna in functie de perioada dorita de dumneavoastra; • pentru marfuri paletate se va tarifa pe mp sau palet/zi/sau parte din zi. Manipularea intrare/iesire depozit (atat a bunurilor cat si a paletilor) se va taxa o singura data. La cererea dumneavoastra se pot livra colete/paleti din volumul total al bunurilor/marfii depozitate contra cost. Bunurile dumneavoastra beneficiaza de asigurarea pe care PREMIER MOVING & STORAGE o ofera pentru acest tip de serviciu. Mutari ehcipament IT Compania noastra ofera servicii de mutari rackuri, servere, surse neintreruptibile de tensiune (ups-uri), calculatoare, atat pe plan local cat si international. Tarifele difera in functie de greutate, volum, etaj si acces in ambele locatii cat si distanta intre localitati (daca este cazul). De asemenea va putem oferi si servicii de demontare rackuri in vederea transportului cat si ambalarea acestora. Pentru a va oferi o cotatie de pret cat mai exacta, un reprezentant al companiei noastre va efectua o estimare gratuita a echipamentelor ce urmeaza a fi mutate. Servicii relocare In cazul in care doriti realizarea unui proiect la cheie va stam la dispozitie cu departamentul nostru imobiliar care va poate oferi asistenta la vinderea sau cumpararea imobilelor din Romania. • Legitimatii de sedere temporara; • Interfata culturala (orientare turistica, prezentarea obiectivelor de interes cultural si turstic) • Recomandari scoala; • Real estate (consiliere specializata in domeniul imobiliar).

[Pagina 1 din 2]  2 
Rezultate in: