tipuri de cladiri
.

Tipuri de cladiri

Cautari similare:
   tipuri de cofraje      CONSOLIDARI CLADIRI      tipuri caramida      tipuri de case      tipuri de hidroizolatii      tipuri de caramida      tipuri de cladiri      tipuri de pompe      tipuri      tipuri de pompe de apa la motor   
[Pagina 1 din 1]

ANTREPRENORIAT IN CONSTRUCTII

L I L Structural Design ofera servicii profesionale de antreprenoriat constructii (birou antreprenoriat constructii): birou de suport tehnic, administrativ, organizatoric si logistic in realizarea constructiilor; planificarea, conducerea si coordonarea intregii activitati de realizare a unei investitii sau a unui obiect de constructie; antrepriza generala; project management (managementul proiectelor); construction management (managementul constructiilor). Antreprenoriat constructii industriale (hale industriale – metalice sau din beton armat; hale de productie; hale pentru depozitare - depozite; hale logistice; sedii firme cu spatii productive; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii industriale); antreprenoriat constructii civile (mari magazine si centre comerciale; mall-uri; supermarket-uri; hypermarket-uri; centre de retail si parcuri de retail; showroomuri; reprezentante comerciale; cinematografe; sali polivalente; pavilioane expozitionale; sedii de firme, cu sau fara showroom; cladiri de birouri; blocuri de locuinte; scoli; sali de sport; ansambluri rezidentiale; case familiale; vile; case de vacanta; pensiuni; hoteluri; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii civile); antreprenoriat constructii agricole (hale zootehnice; hale de productie agricola; depozite agricole; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii agricole); antreprenoriat constructii speciale -de otel sau de beton- (pasarele metalice; structuri publicitare – panouri publicitare, unipoli publicitari, totemuri publicitare; buncare; silozuri; rezervoare; stalpi; turnuri; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii speciale).

CONSULTANTA (ASISTENTA TEHNICA) IN CONSTRUCTII

L I L Structural Design ofera servicii profesionale de consultanta in constructii (birou consultanta pentru constructii): suport tehnic si asistenta tehnica de specialitate, in proiectare si executie, in orice etapa de realizare, a urmatoarelor tipuri de constructii: constructii industriale (hale industriale – metalice sau din beton armat; hale de productie; hale pentru depozitare - depozite; hale logistice; sedii firme cu spatii productive; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii industriale); constructii civile (mari magazine si centre comerciale; mall-uri; supermarket-uri; hypermarket-uri; centre de retail si parcuri de retail; showroomuri; reprezentante comerciale; cinematografe; sali polivalente; pavilioane expozitionale; sedii de firme, cu sau fara showroom; cladiri de birouri; blocuri de locuinte; scoli; sali de sport; ansambluri rezidentiale; case familiale; vile; case de vacanta; pensiuni; hoteluri; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii civile); constructii agricole (hale zootehnice; hale de productie agricola; depozite agricole; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii agricole); constructii speciale -de otel sau de beton- (pasarele metalice; structuri publicitare – panouri publicitare, unipoli publicitari, totemuri publicitare; buncare; silozuri; rezervoare; stalpi; turnuri; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii speciale).

PROIECTARE CONSTRUCTII

L I L Structural Design SRL Cluj-Napoca ofera servicii profesionale de roiectare / proiectare asistata in constructii (birou proiectare constructii): concepere, modelare, analiza si optimizare structurala. Proiectare constructii industriale (hale industriale – metalice sau din beton armat; hale de productie; hale pentru depozitare - depozite; hale logistice; sedii firme cu spatii productive; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii industriale); proiectare constructii civile (mari magazine si centre comerciale; mall-uri; supermarket-uri; hypermarket-uri; centre de retail si parcuri de retail; showroomuri; reprezentante comerciale; cinematografe; sali polivalente; pavilioane expozitionale; sedii de firme, cu sau fara showroom; cladiri de birouri; blocuri de locuinte; scoli; sali de sport; ansambluri rezidentiale; case familiale; vile; case de vacanta; pensiuni; hoteluri; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii civile); proiectare constructii agricole (hale zootehnice; hale de productie agricola; depozite agricole; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii agricole); proiectare constructii speciale -de otel sau de beton- (pasarele metalice; structuri publicitare – panouri publicitare, unipoli publicitari, totemuri publicitare; buncare; silozuri; rezervoare; stalpi; turnuri; alte tipuri de cladiri si structuri de constructii speciale).

depozitare arhiva

www.premiermoving.ro PREMIER MOVING & STORAGE este o companie dinamica, specializata in mutari locale si internationale de efecte personale si relocari de toate tipurile, asigurand un maximum de profesionalism si eficienta. Afilierea noastra la Hosehold Goods Association of America si IPATA, si recomandarile clientilor care au folosit serviciile noastre va garanteaza standardul si profesionalismul nostru. PREMIER MOVING & STORAGE va poate oferi mutari profesionale internationale si locale in sistem "door to door" . Mutari Locale O mutare cu sanse mari de reusita, consta in coordonare, comunicare, angajament profesionalism si corectitudine. Pentru orice mutare locala in/din Bucuresti sau alte localitati, PREMIER MOVING & STORAGE va ofera solutia optima de care aveti nevoie pentru o mutare fara stres si fara consumarea timpului Dumneavoastra . Consultantii nostri specilizati in acest domeniu vor estima volumul efectelor personale si mobilierului la domiciliul Dumneavoastra sau telefonic urmand sa stabileasca de comun acord programul cel mai potrivit pentru mutarea bunurilor. Etapele mutarii: • stabilirea volumului care va fi mutat si a necesarului de materiale folosite pentru mutarea propriu-zisa; • stabilirea unui program al mutarii care va avantajeaza; • livrare cutii in avans, la cererea Dumneavoastra; • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea bunurilor is mobilierului conform programului.; • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra; • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente(la cererea Beneficiarului); • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie. Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare bunuri, dezasamblare / asamblare mobilier si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Puteti conta pe noi oricand! Mutari birouri Departamentul nostru specializat in mutari firme/ ambasade si proiecte de mare anvergura va poate oferi o planificare a mutarii si transportului pe etape astfel incat mutarea firmei va deveni o problema rezolvata "peste weekend". Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare documente/ arhiva, dezasamblare / asamblare mobilier de birou si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Etapele mutarii: • stabilirea volumului ce urmeaza a fi mutat; • planificarea mutarii; • livrarea cutiilor si etichetelor in avans, in vederea impachetarii dosarelor si a altor articole de birou; • etichetarea mobilierului (nume angajat, camera, etaj la noua locatie); • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea documentelor/arhiva si mobilierului conform programului • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra sau planului cladirii; • recomandarea materialelor de impachetat cele mai potrivite pentru protejarea mobilierului de birou si a echipamentelor Dumneavoastra; • repartizarea cutilor pe departamente/nume angajat (ex. arhiva, contabilitate, resurse umane, etc); • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • ridicarea cutiilor ramase la sediul firmei in urma mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente (la cererea Beneficiarului) • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie Puteti conta pe noi oricand ! Lucram si in week-end ! Mutari internationale Divizia noastra de mutari internationale este specializata in mutari “door to door”, complete cat si grupaje. Coordonarea intregii operatiuni cu ajutorul partenerilor nostri internationali, va garanteaza o mutare perfecta, inclusiv mutarea autoturismului, a animalelor de companie dragi Dumneavoastra, a barcii cu motor, etc. Folosirea materialelor concepute pentru mutarile internationale de o calitate deosebita, face ca bunurile dumneavoastra sa fie protejate din momentul in care au fost impachetate de echipa noastra pana in momentul livrarii la noua Dumneavoastra resedinta. Materialele folosite la mutare: • cutii cu umerase speciale pentru transportul hainelor pe umers; • folie de plastic cu bule pentru protejarea mobilierului pe durata transportului; • role cu 5 straturi de carton pentru protejarea mobilierului; • hartie fara acid folosita la protejarea mobilierului impotriva zgirieturilor produse de cartonul normal neprelucrat; • cutii de carton foarte rezistente, special ramforsate, de diferite dimensiuni pentru transportul echipamentelor electronice si electrocasnice; • cutii speciale pentru transportul tablourilor cu/fara rama; • cutii pentru saltele; • cutii din lemn pentru obiecte de arta, fragile (pian, statuete, tablouri) concepute pentru fiecare obiect. Noi asiguram urmatoarele servicii de mutare: • formalitati vama import/export; • impachetare /despachetare mobilier si efecte personale; • dezasamblare /asamblare mobilier; • transport maritim, rutier, aerian ; • repatriere / emigrare din Roamania ; • inmatriculari / radieri auto; • servicii depozitare mobilier / efecte personale/ echipamente; • decuplari / recuplari instalatii gaze / apa / electricitate. Partenerul nostru din tara de destinatie se va ocupa de formalitatile vamale de import, daca este cazul, livrarea, descarcarea si despachetarea in noua resedinta a tuturor bunurilor dumneavoastra. Totodata pentru a fi siguri ca mobilierul a ajuns in conditii excelente, coletele vor fi verificate conform inventarului intocmit la data incarcarii in camion/container. Mutari animale Daca va mutati in alta tara si doriti sa va luati si animalul de companie cu Dumneavoastra, va putem ajuta si in aceasta problema. Noi asiguram: • obtinerea carnetului international de calatorie; • asistenta vamala; • recomandari pentru calatoriile internationale; • sfaturi utile pentru dumneavoastra; • cusca specializata pentru transportul international; • transport international rutier/ aerian catre orice destinatie; • servicii la destinatie effectuate de catre partenerii nostri; • livrare la adresa dumneavoastra; • servicii de acomodare si asistenta veterinara. Servicii depozitare In cazul in care doriti depozitarea bunurilor dumneavoastra, sau noua resedinta nu este finalizata si aveti nevoie de un spatiu de depozitare va stam la dispozitie. Depozitul nostru este situat in Bucuresti, avand paza si monitorizare. Tarifarea se va face: • pentru efecte personale se va tarifa pe metru cub/luna sau o parte din luna in functie de perioada dorita de dumneavoastra; • pentru marfuri paletate se va tarifa pe mp sau palet/zi/sau parte din zi. Manipularea intrare/iesire depozit (atat a bunurilor cat si a paletilor) se va taxa o singura data. La cererea dumneavoastra se pot livra colete/paleti din volumul total al bunurilor/marfii depozitate contra cost. Bunurile dumneavoastra beneficiaza de asigurarea pe care PREMIER MOVING & STORAGE o ofera pentru acest tip de serviciu. Mutari ehcipament IT Compania noastra ofera servicii de mutari rackuri, servere, surse neintreruptibile de tensiune (ups-uri), calculatoare, atat pe plan local cat si international. Tarifele difera in functie de greutate, volum, etaj si acces in ambele locatii cat si distanta intre localitati (daca este cazul). De asemenea va putem oferi si servicii de demontare rackuri in vederea transportului cat si ambalarea acestora. Pentru a va oferi o cotatie de pret cat mai exacta, un reprezentant al companiei noastre va efectua o estimare gratuita a echipamentelor ce urmeaza a fi mutate. Servicii relocare In cazul in care doriti realizarea unui proiect la cheie va stam la dispozitie cu departamentul nostru imobiliar care va poate oferi asistenta la vinderea sau cumpararea imobilelor din Romania. • Legitimatii de sedere temporara; • Interfata culturala (orientare turistica, prezentarea obiectivelor de interes cultural si turstic) • Recomandari scoala; • Real estate (consiliere specializata in domeniul imobiliar).

hirtie de ambalat

www.premiermoving.ro PREMIER MOVING & STORAGE este o companie dinamica, specializata in mutari locale si internationale de efecte personale si relocari de toate tipurile, asigurand un maximum de profesionalism si eficienta. Afilierea noastra la Hosehold Goods Association of America si IPATA, si recomandarile clientilor care au folosit serviciile noastre va garanteaza standardul si profesionalismul nostru. PREMIER MOVING & STORAGE va poate oferi mutari profesionale internationale si locale in sistem "door to door" . Mutari Locale O mutare cu sanse mari de reusita, consta in coordonare, comunicare, angajament profesionalism si corectitudine. Pentru orice mutare locala in/din Bucuresti sau alte localitati, PREMIER MOVING & STORAGE va ofera solutia optima de care aveti nevoie pentru o mutare fara stres si fara consumarea timpului Dumneavoastra . Consultantii nostri specilizati in acest domeniu vor estima volumul efectelor personale si mobilierului la domiciliul Dumneavoastra sau telefonic urmand sa stabileasca de comun acord programul cel mai potrivit pentru mutarea bunurilor. Etapele mutarii: • stabilirea volumului care va fi mutat si a necesarului de materiale folosite pentru mutarea propriu-zisa; • stabilirea unui program al mutarii care va avantajeaza; • livrare cutii in avans, la cererea Dumneavoastra; • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea bunurilor is mobilierului conform programului.; • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra; • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente(la cererea Beneficiarului); • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie. Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare bunuri, dezasamblare / asamblare mobilier si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Puteti conta pe noi oricand! Mutari birouri Departamentul nostru specializat in mutari firme/ ambasade si proiecte de mare anvergura va poate oferi o planificare a mutarii si transportului pe etape astfel incat mutarea firmei va deveni o problema rezolvata "peste weekend". Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare documente/ arhiva, dezasamblare / asamblare mobilier de birou si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Etapele mutarii: • stabilirea volumului ce urmeaza a fi mutat; • planificarea mutarii; • livrarea cutiilor si etichetelor in avans, in vederea impachetarii dosarelor si a altor articole de birou; • etichetarea mobilierului (nume angajat, camera, etaj la noua locatie); • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea documentelor/arhiva si mobilierului conform programului • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra sau planului cladirii; • recomandarea materialelor de impachetat cele mai potrivite pentru protejarea mobilierului de birou si a echipamentelor Dumneavoastra; • repartizarea cutilor pe departamente/nume angajat (ex. arhiva, contabilitate, resurse umane, etc); • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • ridicarea cutiilor ramase la sediul firmei in urma mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente (la cererea Beneficiarului) • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie Puteti conta pe noi oricand ! Lucram si in week-end ! Mutari internationale Divizia noastra de mutari internationale este specializata in mutari “door to door”, complete cat si grupaje. Coordonarea intregii operatiuni cu ajutorul partenerilor nostri internationali, va garanteaza o mutare perfecta, inclusiv mutarea autoturismului, a animalelor de companie dragi Dumneavoastra, a barcii cu motor, etc. Folosirea materialelor concepute pentru mutarile internationale de o calitate deosebita, face ca bunurile dumneavoastra sa fie protejate din momentul in care au fost impachetate de echipa noastra pana in momentul livrarii la noua Dumneavoastra resedinta. Materialele folosite la mutare: • cutii cu umerase speciale pentru transportul hainelor pe umers; • folie de plastic cu bule pentru protejarea mobilierului pe durata transportului; • role cu 5 straturi de carton pentru protejarea mobilierului; • hartie fara acid folosita la protejarea mobilierului impotriva zgirieturilor produse de cartonul normal neprelucrat; • cutii de carton foarte rezistente, special ramforsate, de diferite dimensiuni pentru transportul echipamentelor electronice si electrocasnice; • cutii speciale pentru transportul tablourilor cu/fara rama; • cutii pentru saltele; • cutii din lemn pentru obiecte de arta, fragile (pian, statuete, tablouri) concepute pentru fiecare obiect. Noi asiguram urmatoarele servicii de mutare: • formalitati vama import/export; • impachetare /despachetare mobilier si efecte personale; • dezasamblare /asamblare mobilier; • transport maritim, rutier, aerian ; • repatriere / emigrare din Roamania ; • inmatriculari / radieri auto; • servicii depozitare mobilier / efecte personale/ echipamente; • decuplari / recuplari instalatii gaze / apa / electricitate. Partenerul nostru din tara de destinatie se va ocupa de formalitatile vamale de import, daca este cazul, livrarea, descarcarea si despachetarea in noua resedinta a tuturor bunurilor dumneavoastra. Totodata pentru a fi siguri ca mobilierul a ajuns in conditii excelente, coletele vor fi verificate conform inventarului intocmit la data incarcarii in camion/container. Mutari animale Daca va mutati in alta tara si doriti sa va luati si animalul de companie cu Dumneavoastra, va putem ajuta si in aceasta problema. Noi asiguram: • obtinerea carnetului international de calatorie; • asistenta vamala; • recomandari pentru calatoriile internationale; • sfaturi utile pentru dumneavoastra; • cusca specializata pentru transportul international; • transport international rutier/ aerian catre orice destinatie; • servicii la destinatie effectuate de catre partenerii nostri; • livrare la adresa dumneavoastra; • servicii de acomodare si asistenta veterinara. Servicii depozitare In cazul in care doriti depozitarea bunurilor dumneavoastra, sau noua resedinta nu este finalizata si aveti nevoie de un spatiu de depozitare va stam la dispozitie. Depozitul nostru este situat in Bucuresti, avand paza si monitorizare. Tarifarea se va face: • pentru efecte personale se va tarifa pe metru cub/luna sau o parte din luna in functie de perioada dorita de dumneavoastra; • pentru marfuri paletate se va tarifa pe mp sau palet/zi/sau parte din zi. Manipularea intrare/iesire depozit (atat a bunurilor cat si a paletilor) se va taxa o singura data. La cererea dumneavoastra se pot livra colete/paleti din volumul total al bunurilor/marfii depozitate contra cost. Bunurile dumneavoastra beneficiaza de asigurarea pe care PREMIER MOVING & STORAGE o ofera pentru acest tip de serviciu. Mutari ehcipament IT Compania noastra ofera servicii de mutari rackuri, servere, surse neintreruptibile de tensiune (ups-uri), calculatoare, atat pe plan local cat si international. Tarifele difera in functie de greutate, volum, etaj si acces in ambele locatii cat si distanta intre localitati (daca este cazul). De asemenea va putem oferi si servicii de demontare rackuri in vederea transportului cat si ambalarea acestora. Pentru a va oferi o cotatie de pret cat mai exacta, un reprezentant al companiei noastre va efectua o estimare gratuita a echipamentelor ce urmeaza a fi mutate. Servicii relocare In cazul in care doriti realizarea unui proiect la cheie va stam la dispozitie cu departamentul nostru imobiliar care va poate oferi asistenta la vinderea sau cumpararea imobilelor din Romania. • Legitimatii de sedere temporara; • Interfata culturala (orientare turistica, prezentarea obiectivelor de interes cultural si turstic) • Recomandari scoala; • Real estate (consiliere specializata in domeniul imobiliar).

CUTII DE CARTON

www.premiermoving.ro PREMIER MOVING & STORAGE este o companie dinamica, specializata in mutari locale si internationale de efecte personale si relocari de toate tipurile, asigurand un maximum de profesionalism si eficienta. Afilierea noastra la Hosehold Goods Association of America si IPATA, si recomandarile clientilor care au folosit serviciile noastre va garanteaza standardul si profesionalismul nostru. PREMIER MOVING & STORAGE va poate oferi mutari profesionale internationale si locale in sistem "door to door" . Mutari Locale O mutare cu sanse mari de reusita, consta in coordonare, comunicare, angajament profesionalism si corectitudine. Pentru orice mutare locala in/din Bucuresti sau alte localitati, PREMIER MOVING & STORAGE va ofera solutia optima de care aveti nevoie pentru o mutare fara stres si fara consumarea timpului Dumneavoastra . Consultantii nostri specilizati in acest domeniu vor estima volumul efectelor personale si mobilierului la domiciliul Dumneavoastra sau telefonic urmand sa stabileasca de comun acord programul cel mai potrivit pentru mutarea bunurilor. Etapele mutarii: • stabilirea volumului care va fi mutat si a necesarului de materiale folosite pentru mutarea propriu-zisa; • stabilirea unui program al mutarii care va avantajeaza; • livrare cutii in avans, la cererea Dumneavoastra; • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea bunurilor is mobilierului conform programului.; • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra; • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente(la cererea Beneficiarului); • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie. Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare bunuri, dezasamblare / asamblare mobilier si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Puteti conta pe noi oricand! Mutari birouri Departamentul nostru specializat in mutari firme/ ambasade si proiecte de mare anvergura va poate oferi o planificare a mutarii si transportului pe etape astfel incat mutarea firmei va deveni o problema rezolvata "peste weekend". Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare documente/ arhiva, dezasamblare / asamblare mobilier de birou si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Etapele mutarii: • stabilirea volumului ce urmeaza a fi mutat; • planificarea mutarii; • livrarea cutiilor si etichetelor in avans, in vederea impachetarii dosarelor si a altor articole de birou; • etichetarea mobilierului (nume angajat, camera, etaj la noua locatie); • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea documentelor/arhiva si mobilierului conform programului • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra sau planului cladirii; • recomandarea materialelor de impachetat cele mai potrivite pentru protejarea mobilierului de birou si a echipamentelor Dumneavoastra; • repartizarea cutilor pe departamente/nume angajat (ex. arhiva, contabilitate, resurse umane, etc); • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • ridicarea cutiilor ramase la sediul firmei in urma mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente (la cererea Beneficiarului) • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie Puteti conta pe noi oricand ! Lucram si in week-end ! Mutari internationale Divizia noastra de mutari internationale este specializata in mutari “door to door”, complete cat si grupaje. Coordonarea intregii operatiuni cu ajutorul partenerilor nostri internationali, va garanteaza o mutare perfecta, inclusiv mutarea autoturismului, a animalelor de companie dragi Dumneavoastra, a barcii cu motor, etc. Folosirea materialelor concepute pentru mutarile internationale de o calitate deosebita, face ca bunurile dumneavoastra sa fie protejate din momentul in care au fost impachetate de echipa noastra pana in momentul livrarii la noua Dumneavoastra resedinta. Materialele folosite la mutare: • cutii cu umerase speciale pentru transportul hainelor pe umers; • folie de plastic cu bule pentru protejarea mobilierului pe durata transportului; • role cu 5 straturi de carton pentru protejarea mobilierului; • hartie fara acid folosita la protejarea mobilierului impotriva zgirieturilor produse de cartonul normal neprelucrat; • cutii de carton foarte rezistente, special ramforsate, de diferite dimensiuni pentru transportul echipamentelor electronice si electrocasnice; • cutii speciale pentru transportul tablourilor cu/fara rama; • cutii pentru saltele; • cutii din lemn pentru obiecte de arta, fragile (pian, statuete, tablouri) concepute pentru fiecare obiect. Noi asiguram urmatoarele servicii de mutare: • formalitati vama import/export; • impachetare /despachetare mobilier si efecte personale; • dezasamblare /asamblare mobilier; • transport maritim, rutier, aerian ; • repatriere / emigrare din Roamania ; • inmatriculari / radieri auto; • servicii depozitare mobilier / efecte personale/ echipamente; • decuplari / recuplari instalatii gaze / apa / electricitate. Partenerul nostru din tara de destinatie se va ocupa de formalitatile vamale de import, daca este cazul, livrarea, descarcarea si despachetarea in noua resedinta a tuturor bunurilor dumneavoastra. Totodata pentru a fi siguri ca mobilierul a ajuns in conditii excelente, coletele vor fi verificate conform inventarului intocmit la data incarcarii in camion/container. Mutari animale Daca va mutati in alta tara si doriti sa va luati si animalul de companie cu Dumneavoastra, va putem ajuta si in aceasta problema. Noi asiguram: • obtinerea carnetului international de calatorie; • asistenta vamala; • recomandari pentru calatoriile internationale; • sfaturi utile pentru dumneavoastra; • cusca specializata pentru transportul international; • transport international rutier/ aerian catre orice destinatie; • servicii la destinatie effectuate de catre partenerii nostri; • livrare la adresa dumneavoastra; • servicii de acomodare si asistenta veterinara. Servicii depozitare In cazul in care doriti depozitarea bunurilor dumneavoastra, sau noua resedinta nu este finalizata si aveti nevoie de un spatiu de depozitare va stam la dispozitie. Depozitul nostru este situat in Bucuresti, avand paza si monitorizare. Tarifarea se va face: • pentru efecte personale se va tarifa pe metru cub/luna sau o parte din luna in functie de perioada dorita de dumneavoastra; • pentru marfuri paletate se va tarifa pe mp sau palet/zi/sau parte din zi. Manipularea intrare/iesire depozit (atat a bunurilor cat si a paletilor) se va taxa o singura data. La cererea dumneavoastra se pot livra colete/paleti din volumul total al bunurilor/marfii depozitate contra cost. Bunurile dumneavoastra beneficiaza de asigurarea pe care PREMIER MOVING & STORAGE o ofera pentru acest tip de serviciu. Mutari ehcipament IT Compania noastra ofera servicii de mutari rackuri, servere, surse neintreruptibile de tensiune (ups-uri), calculatoare, atat pe plan local cat si international. Tarifele difera in functie de greutate, volum, etaj si acces in ambele locatii cat si distanta intre localitati (daca este cazul). De asemenea va putem oferi si servicii de demontare rackuri in vederea transportului cat si ambalarea acestora. Pentru a va oferi o cotatie de pret cat mai exacta, un reprezentant al companiei noastre va efectua o estimare gratuita a echipamentelor ce urmeaza a fi mutate. Servicii relocare In cazul in care doriti realizarea unui proiect la cheie va stam la dispozitie cu departamentul nostru imobiliar care va poate oferi asistenta la vinderea sau cumpararea imobilelor din Romania. • Legitimatii de sedere temporara; • Interfata culturala (orientare turistica, prezentarea obiectivelor de interes cultural si turstic) • Recomandari scoala; • Real estate (consiliere specializata in domeniul imobiliar).

IMPACHETARI

PREMIER MOVING & STORAGE este o companie dinamica, specializata in mutari locale si internationale de efecte personale si relocari de toate tipurile, asigurand un maximum de profesionalism si eficienta. Afilierea noastra la Hosehold Goods Association of America si IPATA, si recomandarile clientilor care au folosit serviciile noastre va garanteaza standardul si profesionalismul nostru. PREMIER MOVING & STORAGE va poate oferi mutari profesionale internationale si locale in sistem "door to door" . Mutari Locale O mutare cu sanse mari de reusita, consta in coordonare, comunicare, angajament profesionalism si corectitudine. Pentru orice mutare locala in/din Bucuresti sau alte localitati, PREMIER MOVING & STORAGE va ofera solutia optima de care aveti nevoie pentru o mutare fara stres si fara consumarea timpului Dumneavoastra . Consultantii nostri specilizati in acest domeniu vor estima volumul efectelor personale si mobilierului la domiciliul Dumneavoastra sau telefonic urmand sa stabileasca de comun acord programul cel mai potrivit pentru mutarea bunurilor. Etapele mutarii: • stabilirea volumului care va fi mutat si a necesarului de materiale folosite pentru mutarea propriu-zisa; • stabilirea unui program al mutarii care va avantajeaza; • livrare cutii in avans, la cererea Dumneavoastra; • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea bunurilor is mobilierului conform programului.; • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra; • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente(la cererea Beneficiarului); • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie. Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare bunuri, dezasamblare / asamblare mobilier si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Puteti conta pe noi oricand! Mutari birouri Departamentul nostru specializat in mutari firme/ ambasade si proiecte de mare anvergura va poate oferi o planificare a mutarii si transportului pe etape astfel incat mutarea firmei va deveni o problema rezolvata "peste weekend". Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare documente/ arhiva, dezasamblare / asamblare mobilier de birou si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Etapele mutarii: • stabilirea volumului ce urmeaza a fi mutat; • planificarea mutarii; • livrarea cutiilor si etichetelor in avans, in vederea impachetarii dosarelor si a altor articole de birou; • etichetarea mobilierului (nume angajat, camera, etaj la noua locatie); • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea documentelor/arhiva si mobilierului conform programului • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra sau planului cladirii; • recomandarea materialelor de impachetat cele mai potrivite pentru protejarea mobilierului de birou si a echipamentelor Dumneavoastra; • repartizarea cutilor pe departamente/nume angajat (ex. arhiva, contabilitate, resurse umane, etc); • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • ridicarea cutiilor ramase la sediul firmei in urma mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente (la cererea Beneficiarului) • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie Puteti conta pe noi oricand ! Lucram si in week-end ! Mutari internationale Divizia noastra de mutari internationale este specializata in mutari “door to door”, complete cat si grupaje. Coordonarea intregii operatiuni cu ajutorul partenerilor nostri internationali, va garanteaza o mutare perfecta, inclusiv mutarea autoturismului, a animalelor de companie dragi Dumneavoastra, a barcii cu motor, etc. Folosirea materialelor concepute pentru mutarile internationale de o calitate deosebita, face ca bunurile dumneavoastra sa fie protejate din momentul in care au fost impachetate de echipa noastra pana in momentul livrarii la noua Dumneavoastra resedinta. Materialele folosite la mutare: • cutii cu umerase speciale pentru transportul hainelor pe umers; • folie de plastic cu bule pentru protejarea mobilierului pe durata transportului; • role cu 5 straturi de carton pentru protejarea mobilierului; • hartie fara acid folosita la protejarea mobilierului impotriva zgirieturilor produse de cartonul normal neprelucrat; • cutii de carton foarte rezistente, special ramforsate, de diferite dimensiuni pentru transportul echipamentelor electronice si electrocasnice; • cutii speciale pentru transportul tablourilor cu/fara rama; • cutii pentru saltele; • cutii din lemn pentru obiecte de arta, fragile (pian, statuete, tablouri) concepute pentru fiecare obiect. Noi asiguram urmatoarele servicii de mutare: • formalitati vama import/export; • impachetare /despachetare mobilier si efecte personale; • dezasamblare /asamblare mobilier; • transport maritim, rutier, aerian ; • repatriere / emigrare din Roamania ; • inmatriculari / radieri auto; • servicii depozitare mobilier / efecte personale/ echipamente; • decuplari / recuplari instalatii gaze / apa / electricitate. Partenerul nostru din tara de destinatie se va ocupa de formalitatile vamale de import, daca este cazul, livrarea, descarcarea si despachetarea in noua resedinta a tuturor bunurilor dumneavoastra. Totodata pentru a fi siguri ca mobilierul a ajuns in conditii excelente, coletele vor fi verificate conform inventarului intocmit la data incarcarii in camion/container. Mutari animale Daca va mutati in alta tara si doriti sa va luati si animalul de companie cu Dumneavoastra, va putem ajuta si in aceasta problema. Noi asiguram: • obtinerea carnetului international de calatorie; • asistenta vamala; • recomandari pentru calatoriile internationale; • sfaturi utile pentru dumneavoastra; • cusca specializata pentru transportul international; • transport international rutier/ aerian catre orice destinatie; • servicii la destinatie effectuate de catre partenerii nostri; • livrare la adresa dumneavoastra; • servicii de acomodare si asistenta veterinara. Servicii depozitare In cazul in care doriti depozitarea bunurilor dumneavoastra, sau noua resedinta nu este finalizata si aveti nevoie de un spatiu de depozitare va stam la dispozitie. Depozitul nostru este situat in Bucuresti, avand paza si monitorizare. Tarifarea se va face: • pentru efecte personale se va tarifa pe metru cub/luna sau o parte din luna in functie de perioada dorita de dumneavoastra; • pentru marfuri paletate se va tarifa pe mp sau palet/zi/sau parte din zi. Manipularea intrare/iesire depozit (atat a bunurilor cat si a paletilor) se va taxa o singura data. La cererea dumneavoastra se pot livra colete/paleti din volumul total al bunurilor/marfii depozitate contra cost. Bunurile dumneavoastra beneficiaza de asigurarea pe care PREMIER MOVING & STORAGE o ofera pentru acest tip de serviciu. Mutari ehcipament IT Compania noastra ofera servicii de mutari rackuri, servere, surse neintreruptibile de tensiune (ups-uri), calculatoare, atat pe plan local cat si international. Tarifele difera in functie de greutate, volum, etaj si acces in ambele locatii cat si distanta intre localitati (daca este cazul). De asemenea va putem oferi si servicii de demontare rackuri in vederea transportului cat si ambalarea acestora. Pentru a va oferi o cotatie de pret cat mai exacta, un reprezentant al companiei noastre va efectua o estimare gratuita a echipamentelor ce urmeaza a fi mutate. Servicii relocare In cazul in care doriti realizarea unui proiect la cheie va stam la dispozitie cu departamentul nostru imobiliar care va poate oferi asistenta la vinderea sau cumpararea imobilelor din Romania. • Legitimatii de sedere temporara; • Interfata culturala (orientare turistica, prezentarea obiectivelor de interes cultural si turstic) • Recomandari scoala; • Real estate (consiliere specializata in domeniul imobiliar).

MUTARI

PREMIER MOVING & STORAGE este o companie dinamica, specializata in mutari locale si internationale de efecte personale si relocari de toate tipurile, asigurand un maximum de profesionalism si eficienta. Afilierea noastra la Hosehold Goods Association of America si IPATA, si recomandarile clientilor care au folosit serviciile noastre va garanteaza standardul si profesionalismul nostru. PREMIER MOVING & STORAGE va poate oferi mutari profesionale internationale si locale in sistem "door to door" . Mutari Locale O mutare cu sanse mari de reusita, consta in coordonare, comunicare, angajament profesionalism si corectitudine. Pentru orice mutare locala in/din Bucuresti sau alte localitati, PREMIER MOVING & STORAGE va ofera solutia optima de care aveti nevoie pentru o mutare fara stres si fara consumarea timpului Dumneavoastra . Consultantii nostri specilizati in acest domeniu vor estima volumul efectelor personale si mobilierului la domiciliul Dumneavoastra sau telefonic urmand sa stabileasca de comun acord programul cel mai potrivit pentru mutarea bunurilor. Etapele mutarii: • stabilirea volumului care va fi mutat si a necesarului de materiale folosite pentru mutarea propriu-zisa; • stabilirea unui program al mutarii care va avantajeaza; • livrare cutii in avans, la cererea Dumneavoastra; • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea bunurilor is mobilierului conform programului.; • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra; • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente(la cererea Beneficiarului); • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie. Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare bunuri, dezasamblare / asamblare mobilier si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Puteti conta pe noi oricand! Mutari birouri Departamentul nostru specializat in mutari firme/ ambasade si proiecte de mare anvergura va poate oferi o planificare a mutarii si transportului pe etape astfel incat mutarea firmei va deveni o problema rezolvata "peste weekend". Lucratorii nostri sunt specializati in tehnici de impachetare/ despachetare documente/ arhiva, dezasamblare / asamblare mobilier de birou si manipulare echipament IT. Fiecare mutare de mobilier / relocare sediu firma este unica si oricarei intrebari aparute in procesul derularii acesteia ii va raspunde cu profesionalism Project Managerul care va urmari finalizarea in bune conditii si in timp util a proiectului. Etapele mutarii: • stabilirea volumului ce urmeaza a fi mutat; • planificarea mutarii; • livrarea cutiilor si etichetelor in avans, in vederea impachetarii dosarelor si a altor articole de birou; • etichetarea mobilierului (nume angajat, camera, etaj la noua locatie); • evaluarea accesului la locatii; • impachetarea/despachetarea documentelor/arhiva si mobilierului conform programului • dezasamblare/asamblarea mobilierului (daca va fi necesar); • incarcarea/descarcare in/din camioanele noastre; • transportul catre noua locatie din Bucuresti/alta localitate; • plasarea mobilierului in camere, conform indicatiilor Dumneavoastra sau planului cladirii; • recomandarea materialelor de impachetat cele mai potrivite pentru protejarea mobilierului de birou si a echipamentelor Dumneavoastra; • repartizarea cutilor pe departamente/nume angajat (ex. arhiva, contabilitate, resurse umane, etc); • finalizarea mutarii si colectarea ambalajelor folosite in timpul mutarii; • ridicarea cutiilor ramase la sediul firmei in urma mutarii; • asiguram spatiu de depozitare mobilier/ bunuri/ documente/ echipamente (la cererea Beneficiarului) • vanzare ambalaje / cutii (la cererea Beneficiarului); • servicii profesionale de curatenie Puteti conta pe noi oricand ! Lucram si in week-end ! Mutari internationale Divizia noastra de mutari internationale este specializata in mutari “door to door”, complete cat si grupaje. Coordonarea intregii operatiuni cu ajutorul partenerilor nostri internationali, va garanteaza o mutare perfecta, inclusiv mutarea autoturismului, a animalelor de companie dragi Dumneavoastra, a barcii cu motor, etc. Folosirea materialelor concepute pentru mutarile internationale de o calitate deosebita, face ca bunurile dumneavoastra sa fie protejate din momentul in care au fost impachetate de echipa noastra pana in momentul livrarii la noua Dumneavoastra resedinta. Materialele folosite la mutare: • cutii cu umerase speciale pentru transportul hainelor pe umers; • folie de plastic cu bule pentru protejarea mobilierului pe durata transportului; • role cu 5 straturi de carton pentru protejarea mobilierului; • hartie fara acid folosita la protejarea mobilierului impotriva zgirieturilor produse de cartonul normal neprelucrat; • cutii de carton foarte rezistente, special ramforsate, de diferite dimensiuni pentru transportul echipamentelor electronice si electrocasnice; • cutii speciale pentru transportul tablourilor cu/fara rama; • cutii pentru saltele; • cutii din lemn pentru obiecte de arta, fragile (pian, statuete, tablouri) concepute pentru fiecare obiect. Noi asiguram urmatoarele servicii de mutare: • formalitati vama import/export; • impachetare /despachetare mobilier si efecte personale; • dezasamblare /asamblare mobilier; • transport maritim, rutier, aerian ; • repatriere / emigrare din Roamania ; • inmatriculari / radieri auto; • servicii depozitare mobilier / efecte personale/ echipamente; • decuplari / recuplari instalatii gaze / apa / electricitate. Partenerul nostru din tara de destinatie se va ocupa de formalitatile vamale de import, daca este cazul, livrarea, descarcarea si despachetarea in noua resedinta a tuturor bunurilor dumneavoastra. Totodata pentru a fi siguri ca mobilierul a ajuns in conditii excelente, coletele vor fi verificate conform inventarului intocmit la data incarcarii in camion/container. Mutari animale Daca va mutati in alta tara si doriti sa va luati si animalul de companie cu Dumneavoastra, va putem ajuta si in aceasta problema. Noi asiguram: • obtinerea carnetului international de calatorie; • asistenta vamala; • recomandari pentru calatoriile internationale; • sfaturi utile pentru dumneavoastra; • cusca specializata pentru transportul international; • transport international rutier/ aerian catre orice destinatie; • servicii la destinatie effectuate de catre partenerii nostri; • livrare la adresa dumneavoastra; • servicii de acomodare si asistenta veterinara. Servicii depozitare In cazul in care doriti depozitarea bunurilor dumneavoastra, sau noua resedinta nu este finalizata si aveti nevoie de un spatiu de depozitare va stam la dispozitie. Depozitul nostru este situat in Bucuresti, avand paza si monitorizare. Tarifarea se va face: • pentru efecte personale se va tarifa pe metru cub/luna sau o parte din luna in functie de perioada dorita de dumneavoastra; • pentru marfuri paletate se va tarifa pe mp sau palet/zi/sau parte din zi. Manipularea intrare/iesire depozit (atat a bunurilor cat si a paletilor) se va taxa o singura data. La cererea dumneavoastra se pot livra colete/paleti din volumul total al bunurilor/marfii depozitate contra cost. Bunurile dumneavoastra beneficiaza de asigurarea pe care PREMIER MOVING & STORAGE o ofera pentru acest tip de serviciu. Mutari ehcipament IT Compania noastra ofera servicii de mutari rackuri, servere, surse neintreruptibile de tensiune (ups-uri), calculatoare, atat pe plan local cat si international. Tarifele difera in functie de greutate, volum, etaj si acces in ambele locatii cat si distanta intre localitati (daca este cazul). De asemenea va putem oferi si servicii de demontare rackuri in vederea transportului cat si ambalarea acestora. Pentru a va oferi o cotatie de pret cat mai exacta, un reprezentant al companiei noastre va efectua o estimare gratuita a echipamentelor ce urmeaza a fi mutate. Servicii relocare In cazul in care doriti realizarea unui proiect la cheie va stam la dispozitie cu departamentul nostru imobiliar care va poate oferi asistenta la vinderea sau cumpararea imobilelor din Romania. • Legitimatii de sedere temporara; • Interfata culturala (orientare turistica, prezentarea obiectivelor de interes cultural si turstic) • Recomandari scoala; • Real estate (consiliere specializata in domeniul imobiliar).

Pompe de caldura apa-apa Roth

Pompe de caldura apa - apa Pompele de caldura apa-apa utilizeaza energia solara inmagazinata de apa din pinza freatica, sau mai rar de apa din riuri, sau lacuri, la incalzirea cladirilor si la prepararea apei calde menajere. Dintre toare tipurile de pompe de caldura, la momentul de fata, acestea dispun de cele mai bune randamente, avind valori COP intre 5,5- 6,1. In cazul utilizarii pompelor de caldura apa-apa trebuie analizata cu mare atentie atat commpozitia cit si canntitatea apei ce o avem la dispozitie. In cazul apelor murdare sau necorespunzatoare din punct de vedere al compozitiei, se va folosi un schimbator de caldura auxiliar sau si un rezervor separator de gaze. Pentru implementarea acestui sistem avem nevoie de doua puturi. Unul va fi sursa de apa, iar celalat put va fi folosit la deversarea apei din pompa de caldura. Din experienta se constata, ca acolo unde gasim cantitatea de apa cu destula usurinta, acolo avem probleme cu deversarea ei, din cauza nivelelor ridicate a apei din sol. In aceste cazuri suntem nevoiti sa foram mai multe puturi de mai mica adincime pentru a se putea deversa cantitatea de apa folosita de pompa de caldura. Distanta minima dintre putul de sursa si putul de deversare trebuie sa fie de cel putin 10 m, dar se recomanda o distanta de 15m.

Tamplarie PVC si AL

Primaserv pune la dispozitie servicii complete in domeniul lucrarilor de tamplarie. Dispune de cele mai noi tehnologii in domeniu pentru productia de geam termopan cu inalt coeficient de izolare termica, acustica, solara, impotriva efractiei. Principalele tipuri de geam produse sunt: geam transparent, geam reflectorizant, geam colorat, geam Low-e, geam securizat, geam rezistent la incendiu, etc. Serviciile includ productia de geam termopan, efectuarea de masuratori, proiectarea si executia, livrarea tamplariei din aluminiu sau pvc, montarea usilor sau ferestrelor si servicii de mentenanta. De asemenea, Primaserv ofera servicii de montaj pereti cortina pentru statii de carburanti, hale industriale sau cladiri de birouri.

[Pagina 1 din 1]
Rezultate in: